środa, 25 marca 2020

Powtórzenie i utrwalenie wiadomości

    Dzień dobry              Wiosna Ptak, Ptak, Sikora, Wiosna

Dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach 💚


 Na dzisiaj przygotowałam dla Was 5 zadań. 

Ciekawi mnie, czy wybraliście już książkę z domowej biblioteczki ? 
Czy czytaliście wczoraj przynajmniej 15 minut? 
Tytuł swojej książki możecie wpisać w komentarzu 😊

                                                     Pozdrawiam Was, życzę dużo zdrowia.

                                                                            Pani Wiesia

6 komentarzy:

  1. Pani Wiesiu, dziękuję za ciekawe zadania i pozdrawiam . Wczoraj zacząłem czytać książkę o detektywie Pozytywce. Pozdrawiam całą klasę. Kacper Hanzel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kacperku za pozdrowienia. Super, że masz dostęp do lektury.

      Usuń
  2. Witam całą klasę. Przeczytałem 6 zagadek Pana Pozytywki.Dziś przeczytam dwie albo trzy zagadki.Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie Olku też życzymy dużo zdrówka. Łał, Ty to masz tempo czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zadania, wszystkie zrobiłam. Niestety nie mam lektury, ale czytam książkę pt. "Wróć Alfiku" z serii Zaopiekuj się mną. Pozdrawiam cieplutko całą klasę i Panią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka bardzo ciekawą książkę sobie wybrałaś, życzę miłego czytania. Pozdrawiam

      Usuń